FAQ items aan het laden...

Waarom?

Alles voor een gezonde mond.

Eerlijk is eerlijk, mooie tanden en een stralende lach zorgen voor een goed visitekaartje. Voor veel mensen is een mooi gebit belangrijk. Bij Shine zijn we het daarmee eens, maar wij gaan nog een stapje verder. Een gezond gebit en een mooi gebit zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, het één kan niet zonder het andere bestaan. Gezondheid staat nummer 1.

Bewust leven betekent bewust omgaan met voeding, gezondheid en beweging. Een gezonde mond is daar een essentieel onderdeel van. Veel mensen denken lichtzinnig over tandplak. Rood, slap en gezwollen tandvlees, bloedend tandvlees bij het poetsen en terugtrekkend tandvlees, een vieze smaak of een slechte adem. Het zijn allemaal signalen dat er ontstekingen aanwezig zijn.

Veel aandoeningen worden in de mond als eerste zichtbaar, bijvoorbeeld in de vorm van pijnklachten, wondjes, ontstekingen of schimmel. Maar aandoeningen in de mond kunnen ook problemen veroorzaken in de rest van het lichaam. Bacteriën uit de mond komen in de bloedbaan terecht en verhogen bijvoorbeeld het risico op hart- en vaatziekten.

Het team van Shine staat klaar om voorlichting te geven over het verzorgen van de mond. Ook tijdens de behandeling leggen we van alles uit. Dat vinden we belangrijk. Cliënten zien we graag naar ons komen omdat ze hun mond belangrijk vinden en het behouden van een goede gezondheid inzien.

Onze missie is: een stralende lach en een gezonde mond, voor iedereen!

For a healthy ánd beautiful smile.

“Pijnvrij”, angstvrij en altijd op je gemak.